cadii Havin49_ cnm bu ikizlerde nasıl ödeme yapılıyor normalde sistemde her birine 10bin gelmiş yeni gitim çektim 10 tek vardı diğeri yarinmi yatar karta bu arada kartı bugün cikartim
cadii Havin49_ her birine 10bin yazıyor acaba kart yeni çıktığı icinmi öyle verdi bugün tekrar gidip bakacam
cadii Havin49_ normalde her bebek için 10.000 diyor da şeyde o çocuk ödemelerinde işte dün karttan 10.000 çektim bakalım bugün tekrar bir kartıtakayım
deletedmom43191 Havin49_ gecen seneden beri 3 4 veya 4 5 çocuğunu kucağına aldıysa 10 alir canım evet
deletedmom43191 Havin49_ ay nasil anlatsam bilmem ki mesela bi cocuk daha dogursan 11.500 alirsin aylik