Herkese iyi günler. Hamileliğimi 4. Haftada öğrendim her şey yolundaydı. 10+2 de çok fazla kanamam oldu açık renk bacaklarımın arasından su gibi akacak kadar yoğun. Doktor kesenin altında( yakın değil) aynı büyüklükte kanama alanı olduğunu söyledi. Düşük ilacı iğnesi başladı. Kanamam iki gün içinde tamamen bitti. Bugün tekrar kontrole gittim 12. Haftaya yeni girdim aktif bir kanama yok fakat bu kez keseyle bitişik aynı büyüklükte kanama alanı vardı. Boyutu değişmemişti. Ben bu iki haftalık süre zarfında Hep dinlendim, işi tamamen bıraktım. Bu haftada rapor almıştım. Doktor takip edileceğini, bu kanama alanı ya yavaş yavaş akıp çıkacak, ya da pıhtı şeklinde kalmış olabilir ilerleyen haftalarda vücut dışına atılabilir ya da aynı kalıp ilerleyen haftalarda kese büyür baskı yapar vücuttan atılabilir dedi. Ama keseyle birleşip düşük olma ihtimali de var dedi bunu zaman gösterecek dedi. Tedirginim. Haftam da ilerledi epey. Bir kayıp yaşarsam çok kötü olurum. Planlı bir gebelikti, daha önce bu ve buna benzer bir durum yaşayan var mı nasıl bir yol izlediniz neler yaptınız neler önerildi ya da düşük oldu mu veya doktorun dediği gibi kanama alanı kalıp sonrasında vücuttan atıldığı oldu mu? Doktor vücuttan atılırsa çok iyi olur dedi, git gide küçülür dedi. Ama bende akıntı yok, küçülme yok:( aynı durumu yaşayan varsa yazarsa çok sevinirim