nurfeyz Kızlarr, kız bebişlerinize hangi isimleri koydunuz ya da hangi isimleri düşünüyorsunuz acabaa? 😇
yeliz1923 nurfeyz Afra Hüma koyacağım bende gülfem çisil Meyra defne asel lâra su bu isimleri de beğeniyorum 🥰
rabia2832 35+2 bizde de aynı muhabbet var hala kızın adı yok Aysima ile Melisa arasında gidip geliyoruz ama hiç biri tam anlamıyla içime sinmiyor 🫠
nurfeyz rabia2832 Ay o kadar zor ki biz de Bilge ismine çok yakın gibiyiz ama cidden emin olmak çok zormuş🫠
aysmaaaaa Kızımın adı Aysima iyi ki koymuşuz dıyorum karakteri haraketleri anlayışı her şeyiyle mukkemel bir cocuk oldu ınsaAllah boyle devam eder 2. Hamıleyım ve 33 haftalığız ısım bulamıyorum