EsraifciUur Arkadaşlar merhaba, bu hastaneye giden doğum yapan var mı? Varsa memnun kaldınız mı? Ben Adalet Hanım'a başlayacağım tecrübelerinizi öğrenmek isterim.
_ikra_19 EsraifciUur abimin eşi oraya gidiyor ilk bebeğinde kontrol ve doğumunu yaptı orda şimdi 2.bebeği içinde orayı tercih ediyor çok temiz ve ilgili olduğundan bahsetti çok tavsiye etti bana ters olduğundan gidemiyorum
Basak24 EsraifciUur yaa canım bende adalet hanıma gidiyorum kendisinden çok memnunum ben şuan 20 haftadayım
Misok EsraifciUur arkadaşım adalet hanımda doğum yaptı gayet memnun hastane de temiz ebeler de ilgili dedi ben de yeni gidicem inşallah ayşe hanıma mesai saati içinde olduğu için onun adalet hanım yaptırdı ama dışında olsaydı da başka bi bayan dr yaptıracakmış onun sözünü alarak gitmiş
Zynp_tgb Bende oraya gidiyorum adalet hanıma başladım daha önce Zeynep kamildi çok tatlı naif bir bayan 32 haftadayım 😊 inşallah sağlıklı doğumlar olsun
EsraifciUur Zynp_tgb inşallah hepimiz için hayırlısı olsun. Doğuma gece dahı olsa kendisi mi giriyor acaba yoksa ek ücret mi alıyor
nddkrk Bende Adalet hanimda dogum yaptim aralik ayinda. Cok memnun kaldim. Mesai saati disinda dogum olursa kendisinin gelmesini istersen ek ucret oduyosun.
Bubu84 Ben bende adalet hanıma gidiyprum 22 haftadayım mennunum naif bir kadın bir akrabam 3 çocuğunu onda doğurdu arkadaşım kasımda onda doğum yaptı inşallah sonuna kavuşuruz