ayse81_ detaylıya kadar devam biz 13+4 olduk gelişimi 2 gün ileri maşallah 14 haftalık sayılır bayramdan önce kız dedi doktorumuz dün erkek dedi yürü bişeyelr ye gel dedi sonra tekrar kız dedi bugünde devlette bir işim vardı randevu aldım birde orda baktırayım diye ordada kız dediler detaylıya kadar beklemeye karar verdim 😀💓