Güzel anneler 38+5 im ikidir rutin kontrolde nstmde sancı çıkıyor ama açılma hiç yok doktor bugün yatış yapalım dedi sancı çıktığı için ama ben sancı hissetmiyorum ddm yani rutin hayatıma devam ediyorum imza atıp çıktım bu durumu yaşayan varmı ben bugün yatışi kabul etsem muhtemelen sunci sancı verip saat başı acilma kontrol edeceklerdi lütfen bana dua edin .😔