Kızlar haftalardır yoğun şekilde kusmam var yatışım yapıldı bir kaç gün hastanede kaldım ve tiroidimin hızlı çalıştığını bunun çarpıntı ve kusma yaptığını söyledi doktorum. Başta thyromazol yazdı ben 13. Haftada olduğum için bi süre daha daha hafif ilaç rica ettim. Eşim diş hekimi endokrin bölümünden arkadaşıyla konuşup 16. Haftaya kadar propycil daha güvenli olacağını söyledi. Sabah 2 akşam 2 şeklinde ayarladı doktorum dozu. Kullanan var mı? Kullandıktan sonra bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı? Çok stresliyiz günleriniz hastanede geçiyor bir de ilk kez böyle ilaç kullanacağım için gerildim lütfen yardımcı olun🥺