elaysu1 Merhaba kızlar 36+6 haftalığım çok kısa ayakta kalsam bile kasığımda ve vajinamda bıçak batması gibi ağrı giriyor direkt iki gündür de bel ağrısı çekiyorum. Dün nts ye girdim sancı da yok. Bu durumu yaşayan var mı aranızda adım atamıyorum resmen
Melike3506 elaysu1 34. Haftadan beri o şekildeyim doktora sordum normal demişti bebeğin kafası aşağıda olduğu için baskı yapıyor
elaysu1 Melike3506 çok sık oluyor mu acaba sizde de? Sağlıkla zamanında gelsin bebeklerimiz inşallah🙏
Melike3506 elaysu1 hiç geçmedi ki o bıçak batma hissi kasıklarımda 34. Haftadan beri hep var 39+6 yım daha fazla artık. Bebek ittirdikçe de vajina da öyle his oluyor