Yakın arkadaşım orda normal doğum yaptı geçen sene ama memnun kalmadı malesef. Odaya kimseyi almıyorlar sadece 1 kişi. Ona denk gelen ebelerde çok sertmiş bu kadar bağırma falan diye azarlamışlar kızı. Ayrıca çok derin kesi atmışlar vajinaya 12 tane dikiş attılar iyileşmesi çok uzun sürdü sonra dikişleri de patladı malesef ikinciye tekrar atılmış asla gitmem oraya diyordu