Kaderkurtbey Kızlar vücudumda bir haftadır kaşınıyor sinek ısırığı gibi kırmızı oluyor benek benek heryeri kaşınıyor 4 haftalık gebeyim bunun bebekle bi ilgisi var mı ? Sizde oldu mu hamilelik sürecinde böyle kaşıntılar
aysgl330633 Kaderkurtbey yengeme gebelik alerjisi olmuştu o da kaşınıyordu aynı senin dediğin gibi ama yine de doktora git belki başka birşey vardır
temmuzonbir Kaderkurtbey gebelik alerjisi oluyor bazen gebeyken ürtiker döküyo vücut kadın doğum acile gidin bence
annekiz6141 Kaderkurtbey İlk kadın doğuma gıtmen gerek oda dahılıyeye yonlendırebılır dıye tahmin ediyorum kan tahlılı vs yaptırman gerekebılır bence
Kaderkurtbey aysgl330633 evet ilk hamileliğimde de bende oldu ama doktor stresten demişti şmdi de ne diyecek blmiyorum
Kaderkurtbey aysgl330633 bazıları plesanta zehirlenmesinden oluyor diyorlar bebekle alakası var mı ondan korkuyorum
ikizlerkadini Kaderkurtbey şuan 11+5 im bende de 2 3 haftadır var yarin doktora soracam bende özellikle geceleri cok artıyor