reyhan__oteken1 öncelikle evet kacman bir hata lakin olmuş bir kere. Eşim beni seviyor diyorsun bu çok güzel yanlız çocuğumun rızkını paylaşacak diye düşünmen yanlış ne olursa olsun o çocuk eşinin çocuğu. Kıskançlık dersen elbette olur bu çok normal aynı evde ki kardeşler bile kıskanıyor birbirini. O zaman ayrıldığı eşi de senin için aynısını düşünür hamile kaldı benim çocuğumun rızkını yiyecek diyebilir. Benim de eşimin oğlu var ama asla düşünmedim birbirlerinin rızkını yerler diye. Sen ne kadar iyi düşünürsen mevlam da sana o kadar ıyilik verir önune çıkarır. Insanların sana akıl vermeye çalışması elbette yaşın gereği çünkü daha ufacıksın ve anne adayısın. Çocuk yapma demeleri bence seni istemediklerinden değil hayatı biraz yaşa gör diyedir. Evlât harika bir şey lakin eşinle belli bir dönem vakit harcamak ta çok güzel. Bak ayrı eve cıktın daha o evin tadını alamadan eşinle yasayamadan bir evlat sahibi olacaksın. Şimdiye bak ve olan her şeyin tadını çıkarıp mutlu olmaya bak artık. Bebeğinin eşinin çocuğunun ve o çocuğun ablasının. Belki rabbim sana o çocuğun yüzü suyu hürmetine birşeyleri hediye ediyordur böyle düşün. Canı veren rabbim rizki da verir sen şüphe etme. Şeytana musade etme kafani kurcalaması için. Küçük anne :)))