Ben planlı hamile kaldım. Çok uğraşmamıza gerek kalmadı çok şükür ki. Ama ilk testimde pozitifi görünce ne yapıcam bilemedim. Mutluluktan çok bir sürü farklı duygu hissettim. Hala daha aşırı derece benimsemiş değilim. 10 artı 3 üm. Millet test sonucunu görümce bile mutluluktan ağlıyor, sorun bende mi anlamıyorum