17+3′ten merhaba, karnım büyüdükçe karnımın ön tarafıyla benim aramda bir sıvı varmış gibi hissediyorum böyle sallanır bir sıvı hissi sanki. Tam olarak anlatamadım ama normal bir şeyse zaten anlaşılacaktır diye düşünüyorum. Rahim içindeki bebeğin ve amniyosentez sıvısının toplam ağırlığının hissedilmesi böyle bir şey mi acaba?