Bebegin kıyafetlerini yıkayacagım ama benim asacak hiç yerim yok evde de kurutma telim de yok yani simdi kurutmaya atsam kücülür mü acaba. İlk atmasam bile sonradan yine atmak zorunda kalıcam sonucta siz attınızmı hiç? Cekme durumu da oluyo makinemde bazı seylerde. Altus makinem. Bir önerisi olan varmı