beybigeliyo 32den sonra çalıştığınız her hafta doğum sonrasına aktarılır. 35te izne çıktınız diyelim, doğumdan sonra toplam 27 hafta ücretli izniniz olur. Ben de 15i itibariyle izne ayrılayım diyorum, en azından tam ay maaşı almış olurum. Diğer türlü 3 haftalık maaş yatıyor gibi. Fazla verirlerse de geri istiyorlar.