Merhaba kızlar geçen hafta Salı açık renk pembe yoğun kanamam oldu 2 doktora gittim kanama alanı yok dedi Progestan iğne verdi kullanıyorum hap verdi. Bugün perinatoloji doktoruna gittim kanama alanı var dedi hafifte ağrılarım vajinada zonklama oluyor, kahverengi bir kaç damla geliyor. Böyle olan var mı ? Bebekte iyi çok şükür ultrasonda gördük kalp atışını dinledik.