herseyguzel 13-14 aydır deniyoruz doğal yollarla yumurtlama günlerini falan da takip ettik ama hamile kalamadım daha geçen hafta oligospermi olduğunu öğrendik eşimde, doktor sen de hsg çektir dedi ama anlattığım gibi çok vakit kaybetmek istemiyoruz doktor da aşılama biraz vakit kaybı olur, senin de yumurta rezervin çok iyi değil çok da vaktin yok deyince tüp bebeğe karar verdik. Regl dönemimi bekliyoruz o sırada da testleri vs yaptıralım dedik. Sizin kaç ay sonra oldu acaba? Çok beklediniz mi doğal yollar için