reyyannihle valla ben ilk başta anlamadım cnku ulk kızımda sancı hiç çekmedim desem yeridir ama bunda ara ara sürekli bebek kendisini taş gibi ediyor karnimda ve kasıklarımda ağrı oluyordu hatta dik oturmami bile engelliyordu yurumemi bile adet ağrısı desem değil çok değişik yani en fazla 15 dk surmuslugu var yani normalde hep kasigimin altında hissediyordum bazen bu popomun oraya da vurmaya başladı belime filan bu şekilde birde enteresan olan sancıyla birlikde sanki özel bölgemden büyük tuvaletim gelir gibi bı his oluyordu