Kızlar dpo 13 sabah ilk idrarla yaptım ilk 1-2 dk da 2. Çizgi çıktı belirgin silik çizgi olarak. Ama umut bağlamak istemiyorum çok hastayım ateşim 37-37.7 arası değişiyor ama üşüme titremem halsizliğim 38-39 gibi sanki. Muhtemelen negatif yalancı pozitif çok oluyormuş bunda yapanlar var mı paylaşabilir mi deneyimlerini