tybngn evet hamile korseleri var araştırayım ben doktorumada sorayım. Benimde serklajım yok ve ikiz gebelik o yüzden endişeliyim. Kalkamadan yatarak geçirmeye çalışacağım. Henüz bu sancı hunileşme kısalma sebebiyle hastanede yatalı bir hafta oluyor. Şimdilik evden takip edeceğiz inşallah durumum stabil gider. Bol bol su içiyorum be sadece tuvalet ve yemek için kalkıyorum 32-34. Haftaları görmek nasip olur inşallahh