2 aydır visanne kullanıyordum dün kontrolüm vardı 5 buçuk cmlik kanamalı kist yok olmuş sol yumurtalık temiz sağ yumurtalıkta 3 buçuk cmlik çikolata kisti hala duruyor bir de 2 buçuk cmlik basit kist üremiş dedi doktor ama ilaç çok iyi gelmiş dedi ben gebelik istiyorum artık deneyebilir miyim dedim sen yine de 3 ay daha doğum kontrol hapı kullan dedi ama öncesinde visanne sonrası denemeye başla demişti herşey iyiyken neden süreci 3 ay daha uzattı gebelik istiyorum dememe rağmen çok da ilgilenmedi dün ilkkez çok yoğundu ne yapmalıyım ben hemen denemeye başlamak istiyorum 1 yıldır olmuyordu zaten bir de çikolata kisti için menopoza girene kadar uğraşırsın yok olan bişey değil bu kist dedi kullanmasam doğum kontrol hapı başlasam denemeye gebelik için fikriniz nedir bacılar ya