Benimde yarın 19 olacak.ben ilk 13-14.haftada sertlesme şeklinde hissettim ayaktayken bı an da karnımın sol tarafı sertlesiyordu,haftalar ilerledikçe artık seğirme gibi oldu sonra sanki köpük patlatmis hissi gibi oldu 😂 bu hafta maşallah çok güzel hissettim,hiç dışardan belli olmuyordu bu güne kadar ,bugün ilk defa sırt üstü yatarken elimde küçük bı kase vardı karnımın üstüne koydum içerden bildirim gelince güzel sallandı 😂😂
Oglanda 19.haftada hissetmiştim,bu erken başladı.her gebelik farklı hepsinin hissettirdiği duygular dahi farklı.bence endişelenme,bende çok vesveseliyim bazı konularda ama sakin kalmaya çalışıyorum 😘 eninde sonunda hissedeceksin,hatta bazen acıtacak bile tekmeleri 😀