nilayaksu Ben daha çok genetik olduğunu düşünüyorum. Tabi ki yemekle de ilgisi vardır ama bence çoğunlukla genetik. Annemin bütün bebekleri maşallah bu civarda doğmuş. Oğlumun tipi de aynı bizim aileye benziyor zaten 😂 Siz yiyebildiğiniz her şeyi yiyin, aç kalmayın. Gerisi takdiri ilahi 🤭 Ben fast food bile yiyordum hamileyken. Cips, çiğköfte, burger vs 😂 Her şeyden dozunda yedim, bi sıkıntı olmadı çok şükür.