Kızlar cumartesi günü doktora gittim bebeğin gelişimi önde dedi son adet tarihimi sordu 22 Eylül dedim sonra sistemden ilk beta sonucuma baktı 14 Ekimde yaptırmıştım 46 çıkmıştı değer . Sonra dedi günün dolmadan niye kan değeri falan verdin bu sonuca göre senin 14 Eylül kabul etmeliyiz son adet tarihini yani böyle bir şeyde olabilir mi ? Benim hesaplarıma göre 36. haftamdayım ama doktora göre 37. Haftamdayım