Bu bebeği doğurmak istemiyorum çünkü ders çalışan ve ileride sadece eşimle planları olan bi insanım hayallerimde ve planlarımda bebek yok çünkü zaten annelik nedir nasıl yapılır bilmiyorum bile kendimi de asla bir anne olarak göremiyorum ,7 haftalık hamileyim aldırmak istiyorum ama sağda sağda solda aldırırsan bir daha çocuğun olmaz diyenlerde var ve ilerde hazır hissettiğimde çocuğum olmamasından korkuyorum bana yol göstermenizi istiyorum