Merhaba 1 ay önce 3 tane embryo transferi oldum 25 yaşındayım ve ilk gebelik. 4AA,4AB,3AA embryoları ve hepsi tutdu bu gün kalp atışı dinledik 3de tutmuş ama birini alalım dediler 1 tanesi 8.7mm, biri 6.3mm bir taneside 5.8 mm gösterdi ve 5.8 alalım ve ya bekleyelim 9 haftaya kadar belki kalbi durur dediler napmam lazım ?