leefamily Bu haftayla beraber çok halsizleştim sürekli uyku hali var bazen de enerji patlaması, kendimi o kadar ağır da hissetmiyorum bebekte iyice aşağıda ama sizde durumlar nasıl?
Nidaanur leefamily 35.haftadayım bende aynı sizin gibiyim. 20 aylık oğlum var hiç durmuyor sabrım tahammülüm azaldı. 😔
_Umayinannesi leefamily bizde 36 olduk bugün. Bebek aşağıda dün akşam oturduğum yerde uyumuşum. Bazende elim kolum kalkmıyor
ebruk0308 leefamily bugün 36 yım kontrolden geliyorm sancılarım var doktor dayanamadığın yerde gel alalım dedi evdeyim şimdi bakalım bugün yarın doğcak mı yoksa beklicek mi oğlum
annekiz6141 leefamily 35+2 bende paso uyuyorum hatta dün anneme dedım sankı yenı hamileyim de paso uykum gelıyor 😂🙊
_Umayinannesi leefamily sormaaa valla iyiki bır çok işi iyice ağırlaşmadan yapmışım yoksa şuan çok zor olacakmış
necmiye86 Bende 35+2 aynı ya. Bazen gözlerim kapanıyor. Uyuyorum ama 15/20 dk sanarsın saatlerce uyumuşum. Bazende bir enerji oluyo. Bi gün yorulursam 2 gün sergide yatıyorum. Zaten nst de sancım çıktı. Bol bol dinlen bi hafta sonra tekrar bakıcaz dedi.
fatmanuralparslan 35+5teyim. Bende de feci uyku var. Geceleri uyumayan ben gunduzleri oglenleri bile uyuyorum. 2 gundur gecmeyen bi mide bulantim da var. Persembe kontrolimuz var bakalim ne olacak ben de cok merak ediyorum süreci