madl41 Benim 7. Haftada çok az oldu sabah WC de gördüm 8. Haftada Yine oldu. Doktor düşük tehliken var dedi Protestan verdi araştırdım herkes yattım geçti vs gibi şeyleri okuyunca yatmayı denedim ve geçti de.. Başka bi doktor da Kahverengi ve pembe lekelenmeden korkma dedi ama anne yüreği yinede bişey olucak korkusuyla ağır hiçbi iş yapmadım hatta annemde kaldım birkaç ay. Geçen hafta bile sağlık ocağındaki hemşire hala dolaplara uzanma elektrik süpürgesini bile eşinden yardım al dedi şuan 19 haftalığız dikkat etmen lazım canım eskiden yaptığımız çoğu şeyi yapamıyoruz yeterli sağlıklı olsunlar diye ilacını düzenli kullan ağır iş yapma uzanma ani kalkma falan yat dinlen geçer ALLAH ın izniyle 🙏🏼