meliha11 Merhabalar , ultrason normal görünüyor bir sorun yok ama fetal DNA testim yüksek risk çıktı 18. Kromozom bu durumu yaşayan varmı arkadaşlar
anonimmom_ meliha11 fetal sonucu daha doğru diye biliyorum ben emin olmak için amniyosentez yaptırabilirsiniz
zynprkc meliha11 Nadiren forumda hatalı test olabiliyor eğer emin olmak istiyorsanız gebelik haftası cvs 15+ h ise amniyosentez yaptırabilirsiniz. Bu testler tanı testidir. Sadece ultrason yeterli olmayabilir.
meliha11 zynprkc perşembe günü yaptıracağım çapa da , sonuç için uzun süre bekleniyormuş o üzücü süreç yorucu inşallah hayırlısıyla sonuçlanır