nafiye66 benimde kızım ilk ayda olmıştu ilk ay ovülasyon takibi falan yapmıştık aynı zamanda eşimde bende takviye kullanıyorduk falan hepsi işe yaramıştı hemen olmuştu. Şimdi iki aydır ovülasyon takibi takviyeler vs yine deniyoruz ama olmuyor. İki ay çok kısa biliyorum ama ilki hemen olunca bu da öyle olur zannetmiştim. Bu ay da eşim yanımızda olmayacak deneme şansımız yok takviyelere devam edip kendimizi hazırlarız diye düşündüm ama temmuzda ovülasyon takibi yapmam diye düşünüyorum akışına bırakmayı deneyeceğim biraz