bilge5699 Dış gebelikten şüpheleniyor doktorlar ama kesin bi şey de diyemiyorlar yaşayan varsa yardımcı olursa çok sevinirim benim hiç bi belirtim yok
3boysmom bilge5699 betam bir yükselip bir düşüyordu ancak rahimde kese gözükmüyordu rahim dışı döllenme olmuştu benim ekstradan Sancım ve kanamam çok vardı ben bir hafta hastanede yattım iki doz iğne oldum ancak düşmediği için ameliyatla sol tüpüm alındı