zeynephavva kızlar selam ben 16+2 günlük gebeyim hatta doktorum 1 hafta önden giden gelişme konusunda bir bebek dedi ama ben hala hic bir hareket falan hissetmedim sizler kaçıncı haftada hissettiniz acaba benmi fazla panik oluyorum
Camlicagizem zeynephavva 19 haftalığım ben bile yeni yeni hissediyorum doktoruna bunu sorduğunda sana en az 20. Haftada hissedersin demiş olması lazım.
Busraybars zeynephavva benimde ilk gebeliğim 18+6 yız. İlk gebeliklerde 20.haftaya kadar sarkıyormuş bu hissetme süreci. Bende de şimdi gün içinde değil ama dinlenmek için uzandığımda pıt pıt bir şeyler oluyor ama o mu değil mi emin olamıyorum 😌
bsrgz zeynephavva ben 15+4 um bir kaç gündür hissediyorum. Tabiki tekme şeklinde değil ama böyle seyirme gibi bu zamana kadar hiç öyle bişey hissetmemiştim. Farkli gunlerde 3 kez hissettim insallah devami gelir
Betyil zeynephavva ben ilk hissettiğimde 18 haftalıkdik ama çok belirgin değildi şuan 23 haftalığız daha net hissediyorum , panik olmaya gerek yok daha erken :)