42anne Merhaba kizlar adetim 1 hafta gecikti. Dün aile hekimine gittim kan verdim. bcHg 4500 çıktı. Kadın doğuma 1 hafta sonraya randevu bulabildik. Sizce kaç haftalık olmusumdur? Haftaya gidince kalp atışını duyar miyiz