Bebeask Kızlar bir senedir farklı markalardan hep pozitif görüp umutlanip sonrasında yıkıldım sabah awox ile yaptım hemen çizgi belirmeye başladı sizce hamilemiyim
bebisbekliyorum Bebeask awox bana 8 aydır hiç silik çizgi bile vermedi bence hamilesiniz kan verin çizgi çok net
sudeborakk Bebeask awox yalancı pozitif vermez diye biliyorum güvenilir bir test hayırlı olsun 🥹🤍 siz yine de kan verin kesinleşsin
Bebeask Kan vermeye korkuyorum.çünkü çok kan verdim bu sene.artık eşim yeter modunda. Her ay bu sefer hissediyorum kesin hamileyim modunda geçti ve hep yalancı pozitiflerim oldu. O yüzden inanamayip post açtım 😔
minosannecik_2minis Bebeask üzgünüm canım awoxda yalancı veriyor ama ben hiçbir testin yalancı pozitifini bu kadar net görmedim bence hamilesin 🤗
0cerenk1 Bebeask canım bence hamilesin, bu kadar yanıltacağını sanmıyorum, kan ver netleşsin, hayırlı olsun🥹🤍🥰