Çok normal canım 30lardan sonra hep böyle olur sona doğru yaklasiyoruz bende öyleydim 30 başladı 33teyim şimdi gitgide dediğin gibi halsizlik yorgunluk hemen yorulma uyku hali azicik harekte yoruluyom uykusuzluk geceleri yürüyüş yapınca nefesim kesilmesi bebeğin yeri daralıyor bunlar hepsi normal yane sende korkma bolca dinlenme bak halszligin normal