daisyeeve Arkadaşlar selam 34+0 dayız bebiş hala makat geliş. Doktor makat devam ederse 39 olmadan 38. Haftada alıyoruz dedi. Sizce döner mii az kaldı çok heyecanlandım 🙏🏻🙏🏻
melekgokce1 daisyeeve 36. Haftada dönmüştü ikinci gelebilti secde pozisyonu yapın bol bol dua edin dönücektir sancı geldi an bile dönen bebekler var