SlmzAkblt Merhaba arkadaşlar ben 38 haftalık hamileyim ve epilepsi hastasıyım nöroloji doktorum normal Doğumun bi sakıncası olmayacağını söyledi ama ben genede tedirginim acaba Doğum anında oluşan kasılma ve sancılar nöbeti tetikler mi diye aranızda veya yakınlarınızda epilepsi hastası olup normal Doğum yapan var mı acaba yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.
Nursemomm SlmzAkblt riskli bi durum canm senin insiyatifinde tamamen ama bence tetikler nöbeti hele bide ilk doğumsa ve heyecan stres te eklenirse daha çok tetikler ve buda hem senin hem bebeğin için çok tiskli bi durum olabilir
Esmf Bence bir kaç doktordan fikir almalısın çünkü epilepsi de sezeryan yap kurtul olmuyor maalesef sezeryanda da normalde de aynı durumlar söz konusu verilecek anestezinin dozunu ayarlamaları önemli yani aslında belkide normal doğum daha kolay bile olabilir. Bunu sadece doktorlar açıklayabilir sana. İnşallah korktuğun hiç birşey olmaz rahatça atlatır bebeğini kucağına alırsın ❤️