seymgncer Kızlar ovulasyon testi alacağım eczanede ne kadar bilginiz varmı trendyolda daha uygun diyorlar ama bilmiyorum
seymgncer lokismommy çok pahalıymıs smdi trendyoldan baktım laboquik marka 20 li test 2 de gebelik testi 560 tlydi
hiilaal Merhaba instagram üzerinden birgebeningünlüğü sayfasından temin edebilirsin. Ben ordan aldım ve sahibi çok iyi ilk gebeliğimde çok yardımcı oldu mesaj atıp konuşabilirsin :)
lena22 feslegen50 evet ama brn magnezyum d vitamini omega 3 de kullandım bu ay bir de su incir kürünü
feslegen50 gkcalyaa pik ve önceki günü degerlendirebildik siliklestigi gün yola cikmistik artık olursa olur diyorum 😁
lena22 feslegen50 gecen ay 4 üm de adet olmustum bu ay da 4,7 arası olurum diye düşündüm ama test yaptım silik cıktı gecsin öyle kan vericem
feslegen50 seymgncer uzun mu kimine göre de kısa doktor 1 sene deneyin dedi ama bilemiyorum belki yanlış zamanda hep ilişki denedik ilk ovulasyon testim ve 21.gunde yumurtladigimi öğrendim
seymgncer feslegen50 yumurtlama gününüzü öğrenmeniz çok güzell:) Bende deneyeceğim belki benimde geç çatliyordur