dilekmom6 ben doktoruma direkt zehirlenmeden korkuyorum dedim. Ayaklarımda da ödem vardı çünkü. O da, yüzünde ve ellerinde ödem olması tehlikeli olur dedi. Ama siz de yine bir sorun doktorunuza direkt olarak. Baş ağrısı için tansiyon kontrolü yaptı, demir depolarıma baktık. Demirim eksik çıktı o da baş ağrısı yapıyormuş. Demir takviyemi arttırınca baş ağrım da geçti.