İki gebeliğimde yüzüm pürüzsüzleşti leke sivilce hiçbirşey çıkmadı şuan üçüncüye hamileyim 28 haftalık oldu yüzüm yine pürüssüz doğum lekesi oluşmadı çok şükür ve yaptığım birşeyde yok sadece dışarı çıktığımda çok dikkat ederim güneş kremi sürmeden asla çıkmam