sahrabalam2 Bugün miniğimi görmeye gittim 6+5 haftalığız kalp atışı vardı doktor dinletmedi burada gördüm keseye göre cinsiyet tahmini yapan anneler vardı eğlencesine bana da yapar mısınız çok heyecanlıyım
Bhrykndmr sahrabalam2 Bu kese şekline göre kız diyorlar genelde ☺️ Bende çok anlamıyorum. Bebeğin konumuna bakıyorlar ve karından ultrason ters gösteriyormuş. Bişiler bişiler 😍
sahrabalam2 Bhrykndmr yaaa öyledir elbette herkes atınca bende heveslendim henüz yolun çok daha başındayız 9 haftalığız sanırım 9 hafta daha bekleriz cinsiyet için
sahrabalam2 ceylanpala52 sağlıklı ve hayırlı olsunda kız ya da erkek önemli değil merak işte alışveriş için sabırsızlanıyorum