Hiç merak etme birgün oluyor vakti var emin ol ben hiç bi sıkıntı olmamasına ragmen 2 sene sonunda hamile kalmıştım 18. Haftada kaybettim hemde erken dogumla dünyam başıma yıkılmıştı sanki 3 ay sonra Rabbim tekrar nasip etti şuan 34 haftalıgım hemde bebegimi kaybettigim ayda dogumum olucak o yüzden hiç ümidini kaybetme Allaha sığın güzel bir doktor bul inşallah nasip olur sanada