nurellaa52 Hangi takviyeleri alıyorsunuz vitamin olarak ? Daha gitmeme var sadece folik asite baslicam suan
temmuzonbir nurellaa52 gitmeniz lazım işte ya yolunda gitmeyen bişey varsa yani neden önlem almıyorsunuz benim kanama alanım vardı mesela yatış verdi gitmeseydim sorun yok diye günlük işime devam edecektim gereksiz komplikasyonlar yaşayacaktım
ozturkkpnar nurellaa52 kan degerlerinize bakilmasi gerekiyor herhangi bir dusuk eksiklik yok ise sadece folik asitle devam edersiniz, saglik ocaginda da baktirabilirsiniz bunlara illaki hastaneye gitmeniz sart degil tabi kese ve bebek gormek icin gittiyseniz
nurellaa52 temmuzonbir haklısınız ikinci gebelik az çok bildiğim için 6. Haftayı beklemek istedim aile hekimi ve ebelerle görüşüyorum zaten onlar da bu haftalarda gitmemi söyledi zaten daha öğreneli bir hafta oldu randevu aldım gidicem işte 😂
nurellaa52 temmuzonbir haklısın canım ben zaten hiçbişi yapmıyorum şuan sadece yatıyorum ikinci benim öğreneli bir hafta oldu randevu aldım gidicem işte gitmeden dedim bu haftalarda folik asite geç kalmamak gerekiyordu bi onu hatırladım bide dedim başka vitamin var mıydı sormak istedim
nurellaa52 ozturkkpnar evet ilkinde unutmuşum ne kullandığımı bu haftalarda vitamin var mıydı diye bi sormak istedim 🌸
temmuzonbir nurellaa52 benim sağlık ocağı 8. Haftadan tetenoz vuruyordu bana az kalsın 😂😂 Allahtan doktoruma sormadan olmaz dedim sonra yanlış anlaşılma olduğu çıktı ortaya
temmuzonbir nurellaa52 ilk 3 ay Folik asit veriyo zaten folidace çok iyi ama biraz pahalı folibola falan göre yazdır bi sağlık ocağına istersen randevuna kadar rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin kolaylık versin inşallah 💓
nurellaa52 temmuzonbir folik asitlerin hepsi özelmiş eczaneci öyle dedi bana reçete karşılamıyormuş ilkinde galiba ocean kullanmıştım ya hatırlayamadım
nurellaa52 temmuzonbir ben zaten gebelik çıkmadan önce folik asitim düşük diye folbiol kullanıyordum öğrenince bıraktım dozu çok yüksekmiş gebelikte önermiyorlarmış sanırım
temmuzonbir nurellaa52 bende gebelikten önce kullanıyordum çocuk için değilde kendim içim düşük diye gebelikten 1 ay önce tesadüfen bıraktırdı doktorum
temmuzonbir nurellaa52 onu bilmiyorum bana tesadüfen değerlerin tamam bırakabilirsin dedi 1 ay sonra gebe kaldım 4 haftalıkken gebeliği öğrendik başka bir Folik asit başladı mom vital diye
nurellaa52 temmuzonbir teşekkür ederim sağlıklı doğumların olsun inşallah 🌸 Benim kullandığım folbiol yüksek dozmuş riskliymiş gebelikte öğrenince hiç içmedim ama yine bi kan verip mi başlasam folik asite acaba karar veremedim ya
temmuzonbir nurellaa52 amin inşallah Allah razı olsun 💓💐 bi kan ver bakalım ya başla başlama der zaten sağlık ocağında bile versen