vascenceloss artık doktorun onayı gerekiyormuş sanırım, muayene için gitmediğinizde ya da aramadığınızda doktor girip bakmadığı için de sonuçlar sisteme düşmeyebiliyormuş benim de sonucum çıkmış gözüküyordu ama enabızda göremiyordum sağlık ocağına gidip öğrenmiştim sonra gözüktü sistemde