melikesvrn 40+1 de sezeryanla doğum yapıyorum hastaneye yatışım yapıldı dua edin lütfen kızımı sağlıkla kucağıma alayım 🙏✨🩷🌸
semahayall melikesvrn inşallah sağlıkla kolaylıkla kucağına alırsın canım , bende nst deyim haftaya doğurucam dua et bana da