Alyamucize Canın acımıyorsa giy ben 1 hafta sonra takabilmiştim sezeryan yerim acıdığı için hem çok rahat etmiştim şişliğinde gider
suleee45 Benimde dikiş yerimde şişlik var doktora sordum direk korse takmamı önerdi bende doğum yapalı 12 gün oldu ama hangi korseyi alcağımı bilemedim arkadaşım yamuna korseyi önerdi kullanan varmı acaba?
Hazinem Bnde cırt cırtlı olan korse den var belime göre ayar veriyorum bnde kullanayım bari göbeğim gider belki
Melike35 suleee45 askılı kullandım gögüslerim büyük olduğu için yandan onları da topladı kardeşim askısız kullandı her halükarda işe yarıyor