meleksefer Eğer çok zayıfsan 1 kere hissedebilirsin fakat normalde mümkün değil canım bende 15. Haftamda sadece 1 kere hissettim oda içimden bişey kaymış gibiydi doktorum çok zayıfsın ondan erken hissetmeye başlayabilirsin dedi bağırsak hareketlerini bazen bebek hareketi sanabiliyorlar canım