Sefakoy medipolde takipliyim şuan 35 haftayım düzenli nstlere falan gidiyorumdum bayram dolayısıyla saçma bir şekilde 2900 olan muayeneye ücreti 3400 olmuş nst ise 500 den 750 tl çıkarılmış aşırı saçma doğum ücreti için de bize aylar önce bir evrak verildi orada yazan fiyat normal doğum için 30 sezeryan için 45 bin gidenler bilir doğuma da zam gelmiş midir yazarsanız sevinirim