Kızlar sancı yaşayan varmı düşük yaptım 20 haftalık sezeryanla alındı bağırsaklarımdan aşağıya kadar sancı giriyor otururken yatarken hele WC gittiğimde çok kötü normal mi kanmam biteli 10 gün oluyor ama hala o sarı akıntı bitmedi enfeksiyon mu acaba en erken cumartesi hastaneye gidebilirim acillik bir olay mıdır