melismersin neolsunn bugün bizimde görüş günümüz 34 olduk 🥹 32 de 2064 gr 45 cmydi. Bakalım bugün ne durumdayız. Ufak ufak yalancı sancılarımda vurmaya başladı 🫠bu hafta sonu hazırlayacağım çantamı
busonryavrusu neolsunn 31 haftalıkken 2 kg di şuan 33+1 cumartesi 33+5 olucaz kontrol var merakla bekliyorum kaç olduğumuzu önden gidiyor demişti doktorum iri bebek dedi
goktugmomsss dgngr benim de 34+6da 2880gr demişti yarın gidicem tekrar iri mi sizce benim ki. Şekerden şüphelendi duyu fazla bir hafta önden gidiyor dedi.
dgngr goktugmomsss benimki iri ama hiç korkmuyorum. Tüm testlerim yapıldı. Doktor kötü demediği ve testlerin temiz olduğu sürece sorun yok. Bana genetik olabilir dediler. Bir de hiç sağlıksız şey yememeye çalıştım. Hep bebeğe yarayan şeyler yemeye çalıştım. Bebeğe de sadece yararlı ieyler gittiği için her yediğim içtiğim yaradı bence. Senin de öyledir bence korkma
beyzasaglam 32+4de gittim 2050 gr dedi💚. Çantamı da hazırladım çoktan çünkü bikaç haftadır sancım oluyor benim
Havin49_ neolsunn benimki 2000 kg doğdu 31 de ama doktor 33 ile uyumlu demişti çantada hazırlamamıştım malesef erken doğıruduğun için küvezden almaya giderken bi takım kıyafet götürdüm
mhrbnars Bebimde normalde 30+6 bugun ama 10 gun kadar onden gidiyor dedi, 1900 kilosu seker ve diger testler bende de temizdi suyu ve diger etmenler gayet normal dedi o yuzden bende stres yapmiyorum